Prof. John Christopher Thomas, care scrie acum un comentariu amplu la Apocalipsa, a predat săptămâna trecută un curs pe această carte, la ITP.

Am participat joi ca traducător şi chiar dacă m-am nimerit când „intriga” trecuse de jumătate, experienţa mi-a răsturnat câteva dintre concepţiile „apocaliptice” eronate şi mi-a redeschis apetitul pentru o lectură proaspătă a acestei fascinante cărţi.

La finalul cursului s-a făcut clasica fotografie pentru posteritate. Să sperăm că posteritatea va avea programe de decodare a formatului JPEG. 🙂

În centru, prof. Thomas. De-a dreapta şi de-a stânga sunt „Aaron” şi „Hur”, pe post de tălmăcitori, fiindcă la penticostali nu toţi vorbesc în limbi şi nu toţi tălmăcesc. 🙂

Cei care vor să vadă cursul pot descărca prelegerile de AICI, graţie colegului meu Romulus Ganea care întreţine pagina ITP cu o râvnă greu de egalat.

