Fiindcă nu am reuşit încă să-mi cumpăr ultima ediţie a DEX-ului (cel editat de Academie), fac apel la cititorii binevoitori ai blogului să-mi trimită fotocopii (digitale) cu definiţiile următorilor termeni:

baptist

cult

evanghelic

penticostal

sectă

Definiţiile mă interesează fiindcă intenţionez să redactez un proiect de scrisoare (către Academie) în care se va solicita revizuirea definiţiilor obtuze şi jignitoare din acest dicţionar.

Voi trimite acest proiect conducerii ITP şi conducerii Cultului Penticostal, în cazul în care vor să şi-l asume instituţional.

În cazul în care iniţiativa nu va fi asumată, voi trimite scrisoarea în nume personal.

Nu am în bibliotecă decât DEX 1998, adică ediţia a II-a, ale cărei definiţii sunt de-a dreptul stupide (din motive pe care nu am vreme să le enunţ aici).

