Astăzi am ajuns, finalmente, la Cambridge.

Anxios, ca întotdeauna când mă dezrădăcinez dintr-un loc și mă plantez în altul.

M-am instalat în chilioara mea de la Link House și, împreună cu C. și M. am dat un tur orașului. Recunosc zona centrală, cu piața, colegiile, Biserica St. Mary’s, Biserica Trinity și alte locuri importante.

Acum mi se pare mai aglomerat. Turiștii strică peisajul, dar trebuie să-i tratăm cu îngăduință.

Propun să mergem în tur de recunoaștere până la Biblioteca Universității, unde am să scotocesc după scrisorile lui Cornilescu. Parcă e mai masivă de cum o știam.

Trecem pe lângă ea și mergem pe jos până la Tyndale House, sub norul de miresme (tei, iasomie) care se revarsă de pe marginile drumului. Probabil secretara de la TH mă dăduse dispărut, fiindcă la întoarcere am găsit un email de la ea în care mă întreba dacă îmi mențin rezervarea pentru un private desk.

La Tyndale House e nu știu ce conferință, așa că nu-l pot saluta pe warden.

Biblioteca arată superb. Din păcate, biroul meu e trist și părăsit. De mâine se va umple cu cărți.

Pe lista cu day readers am văzut numele unor cercetători eminenți: Richard Bauckham și Gerald Bray.

Vremea e perfectă. 22 sau 23 de grade. Să vedem cum evoluează. Încă nu mi-am luat umbrela regulamentară.

Mai jos, câteva fotografii, înainte de sosirea în Cambridge. Courtesy M.S. :)

Sub un felinar din Narnia.

Niște bursuci (sau ce or fi) prea simpatici ca să nu fie fotografiați.

Un „pub” nu e o cârciumă!

Ah, felinarele…🙂