Pe când am ieșit astăzi de la Tyndale House deja se înserase.

Mi-am spus că n-ar fi rău să-mi încerc puterile fotografice pe timp de noapte.

Știu că fără trepied nici nu are rost să încerci.

Sau poate are?

Să vedem.

Cum ies de la Tyndale House, dau în Grange Road, pe care merg hăt până la capăt. Și sunt aproape de casă.

De data asta m-am abăut nițeluș din drum, trecând pe Queens’ College.

Podișca matematică de la Queens.

Aproape de piața centrală, un nene face conferință Skype în mijlocul drumului. Nu degeaba vizavi e magazinul French Connection.

Mi-au plăcut bârnele clădirii. Să nu se creadă, Doamne ferește, că fac reclamă la vreun produs… 🙂

Colegiul Magdalene în stânga.

Un șir de case de pe strada pe care locuiesc. Posh, huh? 🙂

Totuși, ca să ajungi partea cealaltă, trebuie să treci pe pod.

Și iarăși strada mea.