Astăzi m-a apucat o sfântă mânie când am descoperit că binevoitorii redactori ai Wikipediei mi-au șters niște informații din „ciotul” biografic privitor la Cornilescu. (Vezi aici un articol în care semnalam problema).

Așa că am revenit cu ele, dând niște trimiteri bibliografice mai sănătoase.

Am pus și 3 fotografii cu paginile de titlu ale câtorva dintre edițiile Cornilescu (NT 1920, Biblia 1921, Biblia 1924) și sper să reușesc ca în săptămânile următoare să periez pagina în așa fel încât să arate mai decentă, și cu informații serioase.

Vom mai spulbera astfel din aberațiile (mari și mici) pe care le susțin unii și alții despre el. Mai ales talibanii ortodocși au un fel isteric de a scrie despre Cornilescu. Dar mă tem că nici cu tabăra evanghelică nu mi-e rușine.

Pagina în forma ei provizorie este AICI.