Mai ieri taica P. se plângea că „dau” pe blog din când în când gazon verde tuns scurt și vitralii prezbiteriene.

Gazon tuns lung și galben (sau de altă culoare) încă n-am văzut prin Anglia, așa că „dau” numai de care este. Vitraliile prezbiteriene sunt de fapt anglicane, fiindcă biserica All Saints e folosită de prezbiterieni, dar nu ei au pus vitraliile. Mă rog, la țară merge. Baba n-aude, dar le potrivește.

Iaca, să dăm și un strop de cultură. Fusei duminică într-un mic turneu pe la colegii. Am descoperit cu surprindere (și bucurie) că permisul meu de bibliotecă îmi asigură intrarea gratuită peste tot, așa că am mitraliat cam tot ce mi-a căzut sub ochi.

Din modestie, „dau” mai jos doar câteva fotografii de la capela colegiului Trinity, despre care se spune că are o avere fabuloasă.

La intrarea în capelă sunt 7 statui. În centru e statuia lui Newton, absolvent de Trinity.

Newton, ultimul magician. A susținut idei cam neortodoxe în materie de hristologie. Cercetătorii încă se luptă cu hârțoagele lăsate de el.

Pe peretele din spate e o listă lungă de nume. N-am reușit încă să mă lămuresc asupra semnificației sale.

Alt absolvent de Trinity. Vă las să ghiciți cine este domnul cu guler elisabetan.