Peste două luni voi avea 5 ani de blogging.

Vremea a trecut iute, iar împreună cu ei au venit și au trecut și cititorii.

Aș avea multe de spus cu ocazia acestui bilanț provizoriu. Mă mulțumesc să spun că blogul a fost o sursă de multe binecuvântări, dar și de câteva belele.

Norocă că „sunt tânăr, doamnă, tânăr” și mi se mai pot trece cu vederea unele „rătăciri”.

Blogul nu e numai pentru mine, ci și pentru cititori.

Cititorii care vor fi frunzărit blogul în toți acești cinci ani vor fi avut ocazia să vadă că postările mele acoperă o arie largă de probleme (culturale, politice, religioase), din perspectivă academică sau din perspectiva omului simplu. (Așadar, contrar celor crezute de taica P., blogul meu nu e doar despre penticostali sau pentru penticostali.)

Am făcut din când în când referire la arena politică și la politicieni. Probabil voi continua să fac referire la acest gen de subiecte. Cu această ocazie, mi-am și atras acuzația că aș fi „băsist”, deși mă îndoiesc că acuzatorii mei ar putea găsi pe acest blog un rând din care reiese că eu îi fac campanie lui Băsescu.

Să vedem acum care sunt cele mai vizualizate postări. Surprinzător, plagiatul lui Ioan Ceuță e aproape la fel de celebru ca al lui Victor Ponta.

Și apoi, faptul că Pustan și părintele Cleopa apar în același top înseamnă oare că V. Pustan e un soi de „părintele Cleopa” al penticostalilor? 🙂

