Numai enciclopedist n-am fost până de curând, dar cu vremea cred că o să ajung să-mi trec în CV și această calitate.

Anul trecut am mai peticit cumva pagina de Wiki a lui Dumitru Cornilescu. Nu sunt mulțumit de forma actuală, dar măcar am mai prășit năzdrăvăniile care erau scrise acolo. Când voi reveni la volumul de scrisori, voi mai petici și diortosi.

De curând am observat că pe paginile românești despre penticostalism bate vântul. Clericii noștri au, pesemne, griji spirituale mai presante decât rezolvarea deficitului de informație istorică solidă de pe paginile Wikipediei.

Evident, ca profesor interzic în mod absolut (!) citarea acestei resurse de către studenții mei. Dar asta nu înseamnă că nu-mi pasă dacă paginile respective există sau nu. Ca primă sursă de informare, apelez uneori la Wikipedia, păstrând, evident, sacul de sare lângă mine.

Recent am inserat niște noutăți în paginile despre penticostalism, respectiv penticostalismul românesc. Dar progresul e infinitezimal când mai ai o mie de probleme pe cap.

Poate alți cititori pricepuți vor găsi timp și resurse pentru a face completări relevante.

Eu unul intenționez să-mi cultiv pe viitor vocația de „enciclopedist”, mai ales pe subiecte legate de istoria traducerii Bibliei în română.