Crezi că știi limba engleză?

Ai curajul să „ataci” traducerea acestei piese în limba engleză?

Noii leviți, membri în biserica mea, caută un traducător pentru această piesă. Evident, traducerea trebuie să respecte numărul de silabe și accentele din original.

Am încercat eu ceva de capul meu, dar n-am „nerv” poetic și rezultatul (constând în primele patru versuri) e mai degrabă prozaic.

In a world that’s out of joint

Sad and gloomy and tormented

Many people lost their Jesus

And are headed for perdition

Cititorii care se simt suficient de competenți pot „să-și încerce dinții” pe textul piesei.

Dacă există mai multe încercări, cea mai bună traducere va fi premiată cu un CD (cu autografe de la membrii formației).

P.S. Dacă ajută ca factor motivațional, pun și eu o carte de C.S. Lewis la bătaie.🙂