Din pricina programului prea încărcat, în ultima vreme ajung foarte rar la prelegerile și conferințele organizate de Centrul Sf. Petru și Andrei.

Astăzi am reușit să fac o vizită fiindcă s-a discutat despre semnificația Paștelui și am avut plăcerea de a-l însoți pe colegul meu Ciprian Terinte, care a fost invitat să reprezinte spațiul (neo)protestant.

Fiindcă am ajuns mai devreme, am vizitat și biblioteca Centrului, care o bogată colecție de dogmatică și teologie istorică. Centrul se află aproape de Piața Romană, într-o zonă ultracentrală, dar suficient de departe de b-dul Dacia pentru a se bucura de liniște. De fapt, clădirea în stil neogotic pare să aparțină altei epoci, nu celei a urîcioaselor clădiri de sticlă, beton și oțel.

La ora asta sunt prea obosit ca să mai redau în rezumat mesajul simpozionului. Este foarte probabil că textele prezentate de conferențiari vor fi afișate pe site.

Mai jos o galerie de fotografii. Gazda a fost, ca în alte dăți, pr. Lucian Dîncă.

Invitați: Alex Mihăilă, excepțional biblist ortodox, pr. Șerban Tarciziu (biblist catolic), pastor Ciprian Terinte (biblist penticostal).