Sunt tot mai revoltat împotriva vaccinurilor!

Nu fiindcă nu cred în eficiența lor, ci fiindcă sunt tiranizat, persecutat, hărțuit să mă vaccinez!

De mai multă vreme încerc să conving (fără succes, deocamdată) autoritățile sanitare americane că sunt suficient de „mare și vaccinat” încât să-mi pot începe „cu acte în regulă” perioada de bursă din această vară, la un colegiu american din statul Illinois.

Pe scurt, mi s-a cerut să fac dovada că am fost imunizat împotriva unei întregi hoarde patogene.

După umblături și demersuri birocratice am reușit să recompun istoria vaccinărilor și am raportat americanilor descoperirile.

Se dovedește că sunt „subvaccinat”.

Deocamdată sunt silit să constat că, dacă există un domeniu în care americanii sunt superiori europenilor, acesta neapărat are de-a face cu amploarea, cantitatea și frecvența vaccinărilor!

Din America mi se spune că îmi lipsesc imunizările împotriva celor trei boli clasice ale copilăriei (pojar, oreion și rubeolă). Asta în condițiile în care știu sigur că am făcut cândva oreion, fiindcă râdeau surorile mele mai mari de mine când eram cu gușa umflată. Dar cum să dovedesc eu că am făcut oreion când eram mic, dacă pentru a reface istoricul „fișei de sănătate”, în țărișoară, e nevoie de mai multă alergătură decât pentru a obține acces la un dosar CNSAS?

Să vedem ce-mi recomandă partea americană:

Since you received your first MMR (measles, mumps and rubella) prior to your first birthday, you might not be immune; so, you can do one of the following to complete the MMR requirement:  1)  You may get an MMR vaccine and send us the documentation that you have had it; or 2)  You may get a blood test to test if you are immune to measles, mumps and rubella, and send us the results of the test.

Și stați, că nu e totul. Mai am nevoie să dovedesc să am fost vaccinat pentru tetanos, difterie și tuse convulsivă în ultimii zece ani!

Also, you will need to have a Tdap (tetanus, diphtheria and pertussis), or a TD (tetanus and diphtheria)(the Tdap is preferred).  The Tdap/TD is required within the past ten years.

Cireașa de pe tort este fișa de după testarea IDR. Deoarece diametrul „bubiței” de la mână e de 9 mm (semn că am intrat cândva în contact cu o persoană bolnavă de tuberculoză), trebuie să mai completez o hârțoagă de verificare din care să reiasă dacă am tuse, junghiuri, transpirații nocturne etc.

Bun, și de unde scot eu vaccinuri pentru pojar, oreion, rubeolă, tetanus, difterie și tuse convulsivă?

Simt că dau în difterie numai când mă gândesc!