Ca „derector” de bibliotecă sunt fericit că lucrez la ITP cu un consiliu de administrație foarte receptiv la inițiative noi.

Recent am propus numitei instituții, care (bugetar vorbind) are în vârful peniței „moartea și viața”, să aprobe deschiderea unui cont separat pentru bugetul de achiziții al bibliotecii ITP.

Un cont dedicat ne va ajuta să facilităm posibilele (nu știu dacă și probabilele) donații „cărturărești” către bibliotecă.

Când mă uit la alte biblioteci teologice autohtone care, aflate pururea în criză, nu alocă o para chioară pentru achiziții și care „se îmbogățesc” numai din donațiile de carte primite la răstimpuri, mă simt fericit la gândul că avem un cont. Când mă uit însă la cont, fericirea se mai domolește, în sensul că nu suntem încă în situația de a deschide un al doilea cont fiindcă s-ar revărsa peste buza chiupului galbenii adunați din donațiile strânse în contul proaspăt înființat.

În tot cazul, partea bună este că, unii dintre colegii mei au fost deja „cercetați în cuget” să vireze lunar, după renumerație, famelie și puteri, o sumuliță (ori chiar de-a dreptul o „sumă”) în pușculița bancară a bibliotecii.

În trecut am primit de câteva ori donații financiare consistente pentru investițiile punctuale ale bibliotecii, așa că mă simt jenat că trebuie să le vâr sub nas acest mesaj acelor cititori fideli ai blogului care au făcut dovada unei extraordinare generozități.

Pentru cei care sunt în excedent bugetar și care nu știu ce fapte de mecenat să mai facă, public mai jos contul. Informația o găsiți și pe site-ul ITP.

Nu știu cât timp o să am pe cap responsabilitatea de kybernētēs al bibliotecii, dar m-aș simți bucuros, când voi lăsa cârma pe mâna unui coleg mai tânăr și mai competent în ale biblioteco(eco)nomiei, ca situația să fie mai bună, nu mai proastă decât era când am preluat-o eu.

BIBLIOTECA Institutului Teologic Penticostal din București
B-dul. Uverturii, nr. 210-220, Sector 6, Bucureşti, 060946

Cod fiscal: 4431243

Banca: ING Bank – Sucursala Uverturii, Bucureşti
Cont în Lei (Cod IBAN): RO 35 INGB 0000 9999 0433 0846

Cod SWIFT: INGBROBU (Este necesar pentru viramente din afara ţării.)