978-973-50-4346-9

Am bucuria să anunț apariția unei cărți pe care am nășit-o întru publicare (vezi AICI). Fiindcă memorialistica și literatura epistolară mă fascinează, pe 10 octombrie 2012 am trimis Editurii Humanitas un scurt mesaj-recomandare:

Am citit de curând cartea lui Ion Ghica, Scrisori către Vasile Alecsandri. Aș spune că ar merita luată în considerare pentru seria Vintage. Ar face pereche foarte bună cu Radu Rosetti. Ghica e un povestitor de mâna întâi, martor al unei epoci extraordinare.

Secretarul de redacție mi-a promis că va analiza această idee după ce se încheie Târgul Gaudeamus. Între timp, luat cu trebile, am uitat cu totul de propunere. Astăzi aflu de la amicul Ștefan Colceriu că s-a publicat Ghica.

O recomand călduros. Pe iubitorii genului memorialistic nu-i va dezamăgi.

Dacă aveți sugestii similare, nu ezitați să le semnalați într-un comentariu pe acest blog.

