Oleacă de umor moldovenesc.

JURNAℓ SCOȚIAN

Cât de puțin m-am învârtit eu pe-acasă și tot nu s-a putut fără oleacă de politică, mai ales că am ieșit într-o seară la o ciorbă de burtă. În România, nimic nu merge mai bine ca politica la o ciorbă de burtă dreasă cu mujdei, oțet și o ulcică întreagă de smântână.

Un amic îmi spune că în campania electorală pentru prezidențiale Victor Ponta s-ar fi recomandat patriot și ortodox și i-ar fi dat-o peste nas lui Iohannis, cum că ar fi luteran. Adică, vezi bine, străin și eretíc. Eu nu știu cum a fost discuția, dar cine mi-a povestit treaba asta m-a întrebat: ei, ce părere ai.

Ce părere să am, zic. Mi-e prieten Platon, dar mai prieten îmi e adevărul. E drept că Iohannis aparține unei minorități religioase, dar aceasta și-a făcut datoria cu vârf și îndesat față de țară: prima carte românească tipărită, vreau să zic care ni s-a…

Vezi articol original 233 de cuvinte mai mult