Un vizitator al blogului m-a întrebat de ce am retras postarea în care ceream ajutor cu privire la transportul de carte din Belgia.

Explicația e simplă: în mai puțin de 24 de ore am primit ajutorul cerut, în așa fel încât postarea devenise redundantă. Îi mulțumim lui Dumnezeu și tuturor prietenilor ITP care ne sunt alături ori de câte ori intrăm în impas.

Apropiații mei știu că pentru strângerea fiecărui leuț în pușculița bibliotecii (și a ITP) facem eforturi imense și că trăim lună de lună prin credință. Adesea nu reușim să realizăm bugetul pe care ni-l propunem la început de an, dar susținerea pe care o primim de la prietenii noștri din țară, din Europa ori de peste ocean ne dă credință că lucrarea de la ITP va continua să se dezvolte în anii următori.

De aceea, în ciuda obstacolelor care se ivesc, rămân optimist. Recent am găsit chiar o compoziție muzicală care surprinde bine starea de spirit care mă însuflețește atunci când Domnul ne trimite ajutor nesperat.

Enjoy!